Coronatider skapar nya vanor.

Även om promenadmöten genomfördes före Coronpandemin så har det nu blivit mer vanligt. Fördelarna mot att mötas på kontoret är flera. Man får frisk luft i lungorna och man rör på sig. Även om vi går i lugnt tempo så är det klart mer uppfriskande än att gå en sväng på kontoret. 

Med frisk luft i lungorna och vackra Årsta viken att vila blicken på så utmanar jag med uppföljande frågor och coachar så att promenaden blir en business promenad som du lämnar stärkt fysiskt och motiverad av en nya tankar kring hur gå vidare...

Min uppgift är att lyssna och bollplanka erfarenheter som gör att du får nya perspektiv och blir motiverad att gå vidare med sådant som du velat göra men inte varit helt säker på hur genomföra.

Promenaden brukar ta en timme och som en återkoppling mailar jag en summering som kom ihåg vad vi diskuterat och vad du sagt du vill göra. På det sättet har vi en klar utgångspunkt att följa upp vid nästa möte. 

Förutom min erfarenhet tillför jag en systematik som ger struktur för det som du kommer fram du vill uppnå. Eftersom vår diskussion sker under sekretess så kan även mer privata saker komma att diskuteras och det är helt ok för självfallet har fritiden stor betydelse även för jobbsituationen.

Det handlar ju om att hela människan trivs och mår bra då är det mycket lättare att också företaget går bra. För att vara tydlig jag arbetar med alla typer av personal från VD till chefer och även andra nyckelpersoner som ledningen vill ge möjligheten att växa i sin arbetssituation.

Som personlig coach har jag öppet för telefonmöte ad hoc om något uppstår som du vill diskutera - jag finns där inställd på att göra det jag kan genom att lyssnar och tillför min erfarenhet för att du ska nå dina mål - som i vår professionella arbetsstion - också är mina!

Välkommen på en uppfriskande business promenad - boka på 709 44 85 65 /Börje

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen